Üldtingimusted

 
 

KULLERTEENUS

…..currier

Tellimuse kohaletoimetamine on võimalik ainult Orhidaalia OÜ lillepoodide tavapärasel tööajal, kui ei ole kokkulepitud teisiti.
Teie tellimuse täitmine sõltub tellimust täitva riigi pühadest ja lahtioleku aegadest.
Me ei garanteeri kohaletoimetamist laupäeva pealelõunal, pühapäeviti ja riigipühadel.
Anname kohaletoimetamise kellaaja garantii vaid matuste ja pulmade puhul.
Tellimuse kohaletoimetamine garanteeritakse ainult haigla või hotelli vastuvõtulauani.
 
Palun kontrollige hoolikalt, et kohaletoimetamise aadress ja lillede saaja kohalik telefoninumber oleksid täielikud ja õiged.
Orhidaalia OÜ ei vastuta hilinenud kohaletoimetamise või kohale mitte toimetamise eest, kui selle põhjuseks on vale või ebatäpne aadress või telefoninumber.
Alkohoolseid jooke sisaldava tellimuse korral on õigus Kulleril loobuda toote üleadmisest nooremale kui 18 aastasele isikule.
 .
Eritellimuste või soovide puhul võtke palun meiega ühendust orhidaalia@gmail.com
Lillede kohaletoimetamine konkreetsel kellaajal on võimalik eelneval kokkuleppel meie klienditeenindusega.
 . 
Kui lillede saajat ei ole kohal, siis jätab lillepood teate ja püüab lillede saajat telefoni teel kätte saada.
Kui lillepoel ei õnnestu lilli kohale toimetada ega 24 tunni jooksul lillede saajat leida, siis teavitab lillepood meid kättetoimetamise ebaõnnestumisest ja teid informeeritakse kas telefoni või e-posti teel, et tellimust ei olnud võimalik kohale toimetada.
Kui saaja ei ole kohal, siis võib tellimust kohaletoimetav lillepood jätta lilled usaldusväärse kolmanda isiku (näit naabri, administraatori, uksehoidja, matusebüroo vms) kätte.
Sama kehtib ka muude asjade kohta, mille saatmine on eraldi kokku lepitud (kaardid, kingitused..).
Kui lillede saaja keeldub lilli vastu võtmast, siis tuleb arve endiselt täielikult tasuda ning üleandmata lilledele saab kokkuleppel järele tulla Orhidaalia OÜ lillepoodi.
 
Toodete kättesaadavus ja hinnad võivad muutuda tulenevalt aastaajast,
ka kinkekorvide sisud võivad erineda sõltuvalt ostu hetkel saadaval olevatest toodetest.
 

MÜÜGITINGIMUSED

1.1. Müügitingimused kehtivad Orhidaalia OÜ internetipoe klientide (edaspidi Klient) ja Orhidaalia OÜ (edaspidi Müüja) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad internetipoe toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
1.3. Orhidaalia OÜ jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades.

Nimetatud muudatusi kajastatakse www.orhidaalia.ee lillepoe veebilehel.

HINNAD

2.1. Kõik Internetipoes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.
2.2. Orhidaalia OÜ-l on õigus igal ajal muuta Internetipoes olevaid hindu.
2.3. Orhidaalia OÜ-l on õigus loobuda tellimuse täitmisest tehnilise vea/rikke olemasolul, mille tõttu on Internetipoes toote hind olnud ekslik või puudulik.

MAKSEVIISID

3.1. Internetipoes on võimalik tasuda pangaülekandega peale tellimuse esitamist kui Orhidaalia OÜ on Kliendile arve väljastanud e-kirja teel.

MÜÜGILEPINGU/MÜÜGITEINGU JÕUSTUMINE

4.1. Müügileping jõustub hetkest kui tellimuse kogusumma on laekunud Orhidaalia OÜ arveldusarvele.

TOOTED JA OSTU SOORITAMINE

5.1. Kuvatavad tooted on tavatingimustes laos olemas. Kuvatud toodete saadavus võib muutuda tehniliste probleemide tõttu lao või internetipoe programmides. Toote saadavus kinnitatakse peale tellimuse esitamist kuid enne arve väljatamist.
5.2. Kui toode puudub laost, siis tellimust ei ole võimalik täita. Sel juhtumil võtab Orhidaalia OÜ kasutajaga ühendust ja pakub välja võimaliku uue tarneaja, toote asendamise teise tootega või tühistab tellimuse.
5.3. Kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikust tootest. Teenuse osutaja annab endast parima, et kuvada võimalikult head ja korrektset tootekirjeldust, kuid vaatamate sellele, internetipoes olevad tootekirjeldused ei pruugi olla ammendavad ja võivad sisaldada tahtmatuid vigu.
5.4. Internetipoes pakutavaid tooteid müüakse nii füüsilistele kui ka juriidilistele isikutele.
5.5. Klient valib välja soovitud tooted ning seejärel kohustub sisestama tellimuse täitmiseks nõutud andmed (perekonnanimi, eesnimi, kontakttelefon, kontakt e-mail, kättetoimetamise aadress /sobiv pakiautomaat) ning tasub toodete eest pangaülekandega.
5.6. Klient kohustub esitama vormistamisel tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Orhidaalia OÜ ei vastuta Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mitte täitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
5.7. Müük/müügitehing toimub siis, kui Klient on tasunud tellimuse eest pangaülekandega väljastatud arve alusel.

KAUBA TAGASTAMINE

Kaupa on õigus tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest kui:

6. Kättetoimetatud kaup ei vasta tellitud kaubale;
6.1. kättetoimetatud kaup on defektiga/praak.

7. Punktis 6 ja 6.1. esinenud juhtumi korral peab Ostja/Klient Müüjat kauba tagastamise soovist teavitama.

Selleks palume saata vastavasisuline vabas vormis avaldus Orhidaalia OÜ kontaktidele.

7.1. Punktis 6 ja 6.1. kirjeldatud tagastamise puhul, pakub Orhidaalia OÜ Ostjale uue- või asenduskauba.
7.2. Juhul kui Ostja ei soovi asendustoodet, tagastatakse Ostjale kauba eest tasutud summa.
7.3. Punktis 1 ja 1.1. toodu põhjal tasub kauba tagastamise transpordi kulu Müüja.

8. Juhul kui Ostja soovib kauba tagastada muudel põhjustel (14 päeva tagastamisõigus), siis tasub kauba tagastamisega seotud transpordikulu Ostja/Klient.

Kauba tagastamiseks ja/või ümbervahetamiseks võtke palun ühendust e-maili orhidaalia@gmail.com

Kauba tagastamise soovi edastamisel võtame Teiega ühendust kolme tööpäeva jooksul ning täpsustame kauba tagastamise ja/või ümbervahetamisega seotud detailid.

Tagastatud kauba eest kannab Orhidaalia OÜ Ostjale raha tagasi 7 tööpäeva jooksul arvestades kauba tagasijõudmise päevast Orhidaalia OÜ lattu.

Kõigile Orhidaalia OÜ poolt müüdud kaupadele kehtib pretensioonide esitamine (VÕS §) Võlaõigusseaduses ettenähtud korras.

Kaebuse esitamise tingimused:

Tarbija saab ostetud kauba või teenuse lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele. Tarbija võib kaebuse esitada toote või teenuse kohta, mis ei vasta lepingutingimustele 2 aasta jooksul Orhidaalia OÜ-le mis tahes vormis kauplusesse või meiliaadressile orhidaalia@gmail.com. Kui tarbija ja kaupleja ei saavuta mõlemaid osapooli rahuldavat kokkulepet ja tarbija leiab, et tema õigusi on rikutud, võib ta esitada avalduse vaidluse lahendamiseks vaidluste kohtuvälise lahendamise üksusele, kelleks on Tarbijakaitseameti juures tegutsev tarbijavaidluste komisjon, mis asub Pronksi tn 12 Tallinn 10117 või info@tarbijakaitseamet.ee Kohtuvälise lahendamise üksuse menetlusreeglitega on võimalik tutvuda Tarbijakaitseameti veebilehe aadressil www.tarbijakaitseamet.ee.

NB! Tagastada ei saa spetsiaalselt/eritellimusel Kliendile valmistatud Kaupa ja kergesti riknevaid Kaupu.

Tagasi võetakse ja/või ümber vahetatakse ainult avamata ja vigastamata pakendeid.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

.

…..lock_orhidaalia

PRIVAATSUSPOLIITIKA

Kõik Orhidaalia OÜ www.orhidaalia.ee lillepoe leheküljelt tellimise ning ostude sooritamise käigus teatavaks saanud personaalsed andmed käsitletakse kui konfidentsiaalset infot.

Ettevõte kohustub mitte avaldama kliendi isikuandmeid kolmandatele osapooltele.

Ettevõte kasutab kliendi personaalseid andmeid tellitud toodete saatmiseks kliendile või tellimustega seotud küsimuste korral.

Kliendil on õigus nõuda oma andmete / kasutajakonto kustutamist ettevõtte andmebaasist.

.

Orhidaalia OÜ